loading...
rap
par3zar بازدید : 1084 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)

                

ردپـــا:

همخوان:

برو جلو هنوز راه باز مرد // با همه غمایی که داری باز تو بخند

دردا روی تنم خالکوبین // نمیخوام زندگیت بشه داستان من

برو جلو هنوز راه باز مرد // با همه غمایی که داری باز تو بخند

دردا روی تنم خالکوبین // نمیخوام زندگیت بشه داستان من

حسین:

دوباره منمو من.جلومم در وروردیه // حسم مثه تنهایی بعدِ شلوغیه

هم خوبه هم بد.صبورو تک پر // با آدمای دورت اول شوری بعد تلخ

نه قصه بلدی نه اهل قصه ای // نه جنس تقلی نه قسطی زنده ای

پاهات راه میره اما دلت کلیده // اخلاق همیشه روش یکی تلپی ریده

تو دفنی پشت خاک خاطراتت // دل تنگ پولی بعد خانواده

حرفتو قورت میدی تا شنونده شی // پره حرفی ولی خب میگی بزنم که چی

تا صدای برندت باشه جای بلندتر // فس تلپی توی خونه پا منقل

و لم دادی رو همه کبودیات // و زیر لب میگی این طعم جوونیاست

همخوان:

برو جلو هنوز راه باز مرد // با همه غمایی که داری باز تو بخند

دردا روی تنم خالکوبین // نمیخوام زندگیت بشه داستان من

برو جلو هنوز راه باز مرد // با همه غمایی که داری باز تو بخند

دردا روی تنم خالکوبین // نمیخوام زندگیت بشه داستان من

بریج

منو یه جعبه سیگار // وقتی که درو دیوار

همهی شب تا صبح رفیق من بود

من بازم وایسادم // دنیامو پاس دادم

با همه سختیاش...

صادق:

ببین زندگی چیه از نظر تو؟ // یه نامه عاشقانه لابه لای سبد گل؟

ها؟ یه گیتار.یه سیگار.ترانه خونه بیدار // شکست عشقی یا لحظه های خوبه دیدار

داداشی واسه ی من عادین اینا // من یه جوونم از نوع مادی بیکار

یه نشه خور.لش وخل.یه بازیگر نقش دو // خودم شدم ردٍ مخ و زندگیم روش ردٍ گه

نفهمیدم چی شد که عمرو وقتو آب برد // نفهمیدم چی شد که مغز پوکم تاب خورد

اخوی،عقبی، نگاه کن به بقلیت // اونم رسید به آرزوشو تورو خواب برد

آخ که دارم تا ته میسوزم // سرنوشت نخ بود منم یه سوزن

خیس خیس زیر بارون.لیز لیز زیر پامون // دنیا داره یادش میره مارو آروم آروم

همخوان:

برو جلو هنوز راه باز مرد // با همه غمایی که داری باز تو بخند

دردا روی تنم خالکوبین // نمیخوام زندگیت بشه داستان من

برو جلو هنوز راه باز مرد // با همه غمایی که داری باز تو بخند

دردا روی تنم خالکوبین // نمیخوام زندگیت بشه داستان من

صادق:

مشتی باش عین ما.هرکی باش بی ادعا // قهرمان قصه ها.سینه سوخته نصفه ما

زشت بین خوشگلا.جغد باشو خوش صدا // سیری فکر گشنه ها.اون بالایی پشته ماس زنده باش نه زندگی کن.گنده باشو بچگی کن // قصه باش نه قصه گو.عشقی باش تو فٍنته قو

خودت باش واقعی.رد شو بشکون شاخ دیو // هرچی هستی خر نباش.قانع به کم نباش

 

دانلود آهنگ رد پا از حصین (حسین ابلیس و صادق)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 142
  • بازدید کلی : 66,812